Беларус прыдумаў новую настолку — і гэта "джэнга" для інтравертаў

Віктар, стваральнік гульні Fibo

Віктар, стваральнік гульні Fibo / Onliner

Беларус Віктар стварыў настолку, якую называе "джэнгай для інтравертаў". Яе на рэалізацыю ўжо ўзяў прадстаўнік аднаго з найбуйнейшых вытворцаў настольных гульняў у СНД. Гісторыю стварэння гульні Віктар расказаў у інтэрв'ю Onliner.

Праца над настолкай пачалася з сяброўскай прапановы:

Мой прыяцель задаў задачку: а што калі б трэба было прыдумаць фігуркі, дзе першыя тры клаліся б адна на адну спакойна, а далей пачынаўся б люты хардкор? Вось гэткае тэхзаданне.

Я захапіўся гэтай думкай і трое сутак не выпускаў яе з галавы. Хацелася знайсці ключык. Спачатку прыдумаў нешта складанае — пачаў спрашчаць. А што самае простае? Ну, фіксаваная форма, правільныя геаметрычныя целы. Спіраль Фібаначы. І я прыйшоў да элегантнай формулы, вакол якой геаметрыя фігурак і будуецца, — расказвае стваральнік настолкі Fibo.

Белорус придумал новую настолку — и это “дженга” для интровертов
Спіраль Фібаначы / pixabay

Задача гульца — выбудаваць як мага вышэйшую вежу з фігурак. Але яму перашкаджае і гравітацыя, і дрыжачыя рукі.

Фігуркі саслізгаюць, трэба шукаць патрэбныя куты, каб канструкцыя вытрывала. Мы ў коле сяброў называем гэтую гульню "Dark Souls у свеце настольных гульняў". Яна карае за кожны няправільны ўдых. Ледзь рука здрыганулася — і ўсё бурыцца, — кажа Віктар.

Самому стваральніку гульні пакуль яшчэ не ўдавалася выбудаваць у шэраг больш за дваццаць фігурак. І кажа, што пры ім яшчэ ніхто не спраўляўся лепш.

Fibo — гэта "Джэнга" для інтравертаў і аматараў цішыні. У яе цікава гуляць нават аднаму. А "Джэнга", асабліва ў кампаніі, ездзіць па вушах. Мне як аматару чагосьці ўпарадкаванага не падабаецца, калі нешта грукоча і бразгае. А вось Fibo не грукоча і на пальцы не падае — яна робіць балюча інакш.

Каб сачыць за галоўнымі навінамі, падпішыцеся на канал Еўрарадыё ў Telegram.

Мы штодня публікуем відэа пра жыццё ў Беларусі на Youtube-канале. Падпісацца можна тут.

Апошнія навіны

Галоўнае

Выбар рэдакцыі