"Стартапніца": пра вузкія месцы праектаў з пазіцый бізнесу

Ірына Дубовік / Facebook
Ірына Дубовік / Facebook

Інструменты маркетынга добра вядомыя, але эфектыўна прымяняць іх на практыцы атрымліваецца далёка не заўсёды. Якім павінен быць "правільны" маркетынг стартапов?

Пра гэта ў "Стартапніцы" — сумесным праекце Еўрарадыё і BEL.BIZ пра дзёрзкіх беларускіх прадпрымальнікаў і смелых інвестараў — раскажа эксперт у галіне развіцця бізнесу, аўтар праекта StartupOn Ірына Дубовік. Пагаварылі і пра вузкія месцы праектаў з пазіцый бізнесу.

Дапамагае рэдактар BEL.BIZ Юлія Няхай.

Апошнія навіны

Галоўнае

Выбар рэдакцыі