"Стартапніца": пра вузкія месцы праектаў з пазіцый бізнесу
Ірына Дубовік / Facebook
Інструменты маркетынга добра вядомыя, але эфектыўна прымяняць іх на практыцы атрымліваецца далёка не заўсёды. Якім павінен быць "правільны" маркетынг стартапов?
Пра гэта ў "Стартапніцы" — сумесным праекце Еўрарадыё і BEL.BIZ пра дзёрзкіх беларускіх прадпрымальнікаў і смелых інвестараў — раскажа эксперт у галіне развіцця бізнесу, аўтар праекта StartupOn Ірына Дубовік. Пагаварылі і пра вузкія месцы праектаў з пазіцый бізнесу.
Дапамагае рэдактар BEL.BIZ Юлія Няхай.