У Расіі сур'ёзна падаражэюць бытавая хімія і сродкі догляду ад P&G
Папулярныя парашкі, шампуні і падгузнікі для дзяцей у Расіі сур'ёзна падаражэюць / kommersant.ru
Амерыканскі вытворца бытавой хіміі і тавараў для гігіены Procter&Gamble (гандлёвыя маркі Ariel, Fairy, Pampers, Gillette і многія іншыя) абвясціў, што павышае адпускныя кошты ў Расіі ў сярэднім на 40%. Пра гэта піша "Коммерсант". Дыстрыб'ютары ў Расіі вымушаныя падняць кошты праз падаражэнне лагістыкі і матэрыялаў, а таксама праз дэвальвацыю расійскага рубля.
У распараджэнні выдання аказаўся ліст аднаго з дыстрыб'ютараў, у якім ён папярэджвае кліентаў пра рост закупачных цэн. Такім чынам, з 15 сакавіка закупачныя цэны на мыйныя сродкі вырастуць на 26%, на сродкі для мыцця — на 30%, на жаночыя пракладкі — на 33%, на памперсы — на 47%, на зубныя пасты — на 58%, на шампуні і іншыя сродкаў па догляду за валасамі — на 63%, на сродкаў для галення — на 65%. Больш за ўсё падаражэюць прафесійныя сродкі для ўборкі — на 74%.
Пасля пачатку вайны ва Украіне кампанія абвясціла пра прыпыненне інвестыцый у расійскі бізнэс, у тым ліку ў маркетынг і прома. Але асноўныя тавары на рынку вырашыла пакінуць.
У Расіі працуюць два заводы P&G.
Каб сачыць за галоўнымі навінамі, падпішыцеся на канал Еўрарадыё ў Telegram.
Мы штодня публікуем відэа пра жыццё ў Беларусі на Youtube-канале. Падпісацца можна тут.