Беларускія рэкламісты заснавалі антыпрэмію “Каша сувораўская”

Прэмію заснавалі ў межах Другога фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK! Адна з арганізатараў фестывалю Ніна Шыдлоўская адзначае, што рэклама вельмі моцна ўплывае на людзей. Таму грэблівае, няўважлівае, неахайнае стаўленне да шматвяковай гісторыі Беларусі, да нацыянальнай мовы, на яе думку, не дапушчальна і ў гэтай сферы.

Удзельнічаць у конкурсе можа любы чалавек, які заўважыць і дашле прыклады рэкламы, што па змесце адпавядае любой з намінацый Другога фестывалю беларускамоўнай рэкламы і камунікацыі AD.NAK. Пры падачы заяўкі ўдзельнік конкурсу мусіць указаць, чым канкрэтна абгрунтоўваецца прыналежнасць таго ці іншага рэкламнага прадукту да намінацыі “Каша сувораўская”.

Апошнія навіны

Галоўнае

Выбар рэдакцыі