Twitter забараніў рэкламу акаўнтаў RT і Sputnik
Фота: seevibes.com
Кампанія Twitter забараніла рэкламу акаўнтаў, якімі валодаюць расійскія канал Russia Today і агенцтва Sputnik. Рашэнне набывае сілу неадкладна. Пра гэта гаворыцца ў заяве кампаніі, піша "Новая газета".
Як удакладняе Twitter, такое рашэнне заснаванае на даследаванні кампаніі па амерыканскіх выбарах 2016 года і на заключэнні разведвальных службаў ЗША аб тым, што Russia Today і Sputnik спрабавалі ўплываць на вынік галасавання.
"Нам было нялёгка прыняць гэтае рашэнне, і мы ідзем на гэты крок цяпер у рамках адданасці прадастаўленню сумленных паслуг карыстальнікам Twitter", — гаворыцца ў паведамленні сацыяльнай сеткі.
Таксама ў Twitter вырашылі вылучыць на дабрачынныя мэты 1,9 мільёна даляраў даходаў, атрыманых ад продажу рэкламы Russia Today і Sputnik з 2011 года.
Галоўны рэдактар Russia Today Маргарыта Сіманьян выказала шкадаванне ў сувязі з гэтым крокам амерыканскай кампаніі.
"Я, прызнацца, не верыла, што Twitter кіруюць амерыканскія спецслужбы, мне здавалася гэта тэорыяй змовы. Але Twitter толькі што сам у гэтым прызнаўся. Вельмі шкада. Асабліва шкада, што амерыканскія СМІ ў Расіі цяпер, імаверна, адчуюць усю пяшчоту расійскіх мер у адказ", — сказала яна.
Раней Twitter прапанаваў "істотна павысіць празрыстасць" і ўзмацніць жорсткасць правілаў размяшчэння палітычнай рэкламы. Гэтая прапанова прагучала на фоне абвінавачванняў у расійскім "умяшанні" ў амерыканскія прэзідэнцкія выбары шляхам прапаганды ў сацыяльных сетках.
Нагадаем, што кампанія перадала камітэту сената ЗША па разведцы спіс з больш чым 200 акаўнтаў, якія нібыта звязаныя з "расійскім умяшальніцтвам" у выбары прэзідэнта ЗША. Кампанія абвясціла аб блакаванні гэтых акаўнтаў.
У кастрычніку прадстаўнікі Twitter, Google і Facebook далі паказанні Кангрэсу ЗША ў рамках расследавання магчымага ўмяшання Расіі ў прэзідэнцкую кампанію 2016 года, у выніку якой прэзідэнтам краіны стаў рэспубліканец Дональд Трамп.