На станцыях мінскага метро прыбяруць усю вонкавую рэкламу

На станцыях мінскага метро прыбяруць усю вонкавую рэкламу

Мінскі метрапалітэн мяняе падыходы да размяшчэння вонкавай рэкламы на сваё тэрыторыі. Пра гэта паведамляе агенцтва "Мінск-навіны" са словаў галоўнага архітэктара сталіцы Паўла Лучыновіча

Спецыяліст распавёў, што ўжо распрацаваныя і ўзгодненыя новыя варыянты рэкламнага афармлення 10 з 29 станцый метро. "Агульны падыход — выключэнне вонкавай рэкламы на саміх станцыях, упарадкаванне размяшчэння яе ў вестыбюлях і на іншых аб'ектах, устанаўленне патрабаванняў да выгляду рэкламных канструкцый, іх падсветцы", — падкрэсліў Лучыновіч.

Ён дадаў, што спецыялісты вывучылі досвед Масквы, Санкт-Пецярбурга, Кіева, Рыгі, Варшавы. У выніку былі распрацаваныя Правілы афармлення вонкавай рэкламы ў Мінску. 

Па словах Лучыновіча, сёлета мяркуецца без прыцягнення бюджэтных сродкаў распрацаваць схему размяшчэння мультымедыйных экранаў на тэрыторыі Мінска. Акрамя таго, плануецца працягнуць працу па мадэрнізацыі рэкламных носьбітаў на пуцеправодах з выкарыстаннем святлодыёднага падсвятлення.

Апошнія навіны

Галоўнае

Выбар рэдакцыі