У Беларусі рыхтуюцца да Сусветнага тыдня прадпрымальніцтва

У Беларусі яно збярэ на адной пляцоўцы лідараў бізнэсу, міжнародных экспертаў, прадстаўнікоў фінансавых інстытутаў, бізнэс-саюзаў, улады, дыпламатаў. Праграма Тыдня ўключае ў сябе майстар-класы, канферэнцыі, дыскусіі, конкурсы і даступная на gew.by. 

18 лістападзе 2014 у гатэлі "Рэнесанс-Мінск" адбудзецца ключавая падзея Тыдня — IV Форум прадпрымальніцтва. 

Форум пачнецца з цырымоніі адкрыцця Сусветнага тыдня прадпрымальніцтва. На ёй з прывітальнай прамовай выступяць Часовы павераны ў справах ЗША ў Беларусі Скот Роўленд, пасол Вялікабрытаніі Брус Бакнел, запрошаны міністр эканомікі Беларусі Мікалай Снапкоў. 

Далей праграма Форуму прапануе далучыцца да дыскусіі на тэму "Доступ да фінансаў для малога і сярэдняга бізнэсу". У ёй выступяць прадстаўнікі Мінэканомікі Беларусі, Банка развіцця, БНБ-банка, МТБанка, а таксама Сусветнага банка і IFC. 

"Хочацца адзначыць сустрэчу з дырэктарам па маркетынгу групы кампаній "ALUTECH" Уладзімірам Рыбаковым. Сустрэча пройдзе ў фармаце інтэрв'ю, і мы будзем казаць аб выхадзе на еўрапейскі рынак праз куплю актываў. Гэта цікавы і перадавы вопыт для многіх кампаній Беларусі. Задаць свае пытанні змогуць і ўсе, хто наведае Форум Сусветнага тыдня прадпрымальніцтва", — кажа дырэктарка і сузаснавальніца агенцтва "Бізнес-навіны", а таксама суарганізатар GEW Ірына Юзвак. 

У рамках Форуму прадпрымальніцтва пройдуць майстар-класы замежных экспертаў — "Канкурэнцыя ў шматпалярным свеце" ад Фернанда Карцінеса (IE бізнес-школа, Іспанія) і LEAN падыходу ад Тобіяса Джоеста (SAP, Германія). Тобіяс Джоес таксама будзе задзейнічаны ў панэльнай дыскусіі Форума "Эфектыўнае вытворчасць крок за крокам. Тэхналогіі эфектыўных арганізацый". 

"Што такое эфектыўная вытворчасць? Важней абсталяванне ці бізнэс-працэсы? Падчас гэтай дыскусіі мы пагаворым аб уласных распрацоўках беларускіх кампаній, аб тэхналогіях, якія пераймаюцца айчыннымі кампаніямі, а таксама тэхналогіях, якія распрацоўваюць самі беларускія кампаніі", - распавяла Ірына Юзвак. 

18 лістапада на Форуме будуць шмат гаварыць аб публічнасці кампаній, фармаванні брэнда і PR-тэхналогіях. У гэтых дыскусіях прымуць удзел такія "акулы бізнэсу", як старшыня агульнага сходу ўдзельнікаў ТАА "ТУТ БАЙ медыя", уладальнік УП "Надзейныя праграмы", заснавальнік і саўладальнік найбуйнейшага інтэрнэт-рэсурсу Беларусі TUT.BY Юрый Зісер, кіраўнік PR-групы мабільнага аператара МТС Таццяна Курбат, дырэктар маркетынгавай і PR-кампаніі ТАА "Агенцтва дзелавых сувязей" Валянцін Лопан і многія іншыя. 

"Падчас панэльнай дыскусіі мы пастараемся адказаць на пытанні, што такое публічнасць, дзе яе межы, ці патрэбна яна кампаніям, якія ёсць рызыкі і перавагі. Мы чакаем цікавага госця з Расіі — гендырэктара ААТ "Смарт Брокер" Андрэя Гусева. Кампанія з'яўляецца самым буйным лістынгавым агентам Маскоўскай біржы", — патлумачыла Юзвак. 

Згодна з заканадаўствам, некаторыя кампаніі Беларусі абавязаныя падаваць фінансавыя звесткі для публічнага доступу. Астатнія кампаніі не лічаць патрэбным гэта рабіць, падрываючы тым самым давер патэнцыйных інвестараў і акцыянераў. На думку дырэктара маркетынгавай і PR-кампаніі ТАА "Агенцтва дзелавых сувязей" Валянціна Лопана, сёння, калі казаць пра публічнасць, трэба ў першую чаргу развейваць звязаныя з ёй міфы. 
Калі казаць пра PR-тэхналогіі, то пабудаваць прывабны брэнд кампаніі сёння таксама задача важная і няпростая, лічыць кіраўнік PR-групы мабільнага аператара МТС Таццяна Курбат. 

"Канкурэнцыя сёння зашкальвае, інтэрнэт развіваецца і захоплівае ўсё больш розумаў, а хуткасць распаўсюду інфармацыі не пакідае шанцаў. Спакой і ўпэўненасць захоўваюць толькі тыя брэнды, якія паклапаціліся пра ўласную рэпутацыю загадзя або якія ўжо прыйшлі да разумення важнасці выбудоўвання даверных адносін з аўдыторыямі. 

Паводле ацэнак экспертаў, "кошт" рэпутацыі можа дасягаць 30% ад капіталізацыі кампаніі. І ігнараваць значнасць стварэння цэласнага брэнда сёння — блюзнерства ў адносінах да свайго бізнесу. Хоць нярэдкія выпадкі, калі кіраўнікі кампаніі ўсур'ёз успрымаюць толькі эканамічныя паказчыкі, лічачы брэндынг і репутацыйную менеджмент балаўством. Я ўпэўненая, многія з удзельнікаў панэльнай дыскусіі будуць здзіўлены тым, наколькі стратэгічна значным напрамкам з'яўляецца рэпутацыя, як яна ўплывае на капіталізацыю бізнэсу. А галоўнае, як рэпутацыя можа прынесці цалкам матэрыяльную, ацэненую ў канкрэтных лічбах выгаду", — распавяла Таццяна. 

У рамках панэльнай дыскусіі "Бізнес-мадэлі як аснова карпаратыўнага іміджу" ў якасці спікера і мадэратара выступіць кіраўнік партнёр, дырэктар, кіраўнік кірунку стратэгічнага развіцця, бізнэс-трэнер кансалтынгавай групы "Тут і Цяпер" Аляксандр Панькоў. 

"Я хачу данесці да аўдыторыі простую рэч, што галоўным інструментам у пабудове поспеху на бліжэйшыя дзесяць гадоў стане выбар правільнай бізнэс-мадэлі. Прадпрымальнікам нядрэнна было б разабрацца з ключавымі параметрамі бізнэс-мадэляў, бо ўсе "фішкі", якія нам распавядаюць аб продажах, кіраванні персаналам, тайм-менеджменце — гэта добра, але гэта вельмі разрозненыя паняцці. Каб склалася поўная карціна, трэба прамаляваць саму бізнэс-мадэль, а бізнэс-мадэль — гэта спосаб стварэння каштоўнасці кампаніі для кліента з мэтай атрымання прыбытку", — упэўнены Аляксандр. 

Панькоў: "Я буду казаць аб 8 асноўных этапах пабудовы гэтай мадэлі, а таксама паказваць наглядныя прыклады паспяховых і непаспяховых бізнэс-мадэляў на беларускім, расійскім і сусветным рынку. Падчас дыскусіі мы паспрабуем адказаць на пытанні, чаму з'яўляюцца непаспяховыя бізнэс-мадэлі і што неабходна зрабіць прадпрымальніку, каб бізнэс-мадэль была эфектыўнай доўгія гады". 

Па словах Панькова, Сусветны Тыдзень Прадпрымальніцтва — добры матывацыйны пасыл для адкрыцця ўласнай справы, а таксама добрая пляцоўка для абмену досведам паміж замежнымі і беларускімі партнёрамі. Але самае галоўнае, што птакога кшталту мерапрыемствы фармуюць разуменне ў беларускага бізнэсу, што быць паспяховым можна ў любой краіне. 
Даведацца больш падрабязна аб мерапрыемстве і зарэгістравацца можна на сайце gew.by. 

Адзначым, што Сусветны Тыдзень Прадпрымальніцтва — гэта самая маштабная ў свеце сустрэча прадпрымальнікаў і стартапаў, якія ўвасабляюць ідэі, якія спрыяюць эканамічнаму прагрэсу і дабрабыту. Кожны лістапад у працягу аднаго тыдня GEW натхняе людзей па ўсім свеце праз мерапрыемствы лакальнага, нацыянальнага і сусветнага ўзроўню, накіраваныя на развіццё наватарскага і прадпрымальніцкага патэнцыялу. 

У Беларусі арганізатарамі мерапрыемства выступілі дзелавы партал Bel.biz, інфармацыйна-аналітычнае агенцтва "Бізнэс-навіны" і Рэспубліканская канфедэрацыя прадпрымальніцтва, генеральным партнёрам GEW ў Беларусі выступіла Агенцтва ЗША па міжнародным развіцці.

Апошнія навіны

Галоўнае

Выбар рэдакцыі